Termenii si conditiile

Ultima modificare a fost pe data de 01.01.2018

Termeni si conditii

Acest site respecta prevederile OUG nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii si ale Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor

LahovariService – este denumirea comerciala a societatii Pyxis-Solution S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Mun. Bucuresti, str. George Enescu, Nr.45, jud. Bucuresti, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/2413/2010, cod unic de inregistrare fiscala 26621940

Vanzator –LahovariService sau orice partener afiliat acestuia

Cumparator – persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitate juridica ce isi inregistreaza un cont in vederea achizitionarii produselor puse la dispozitie prin intermediul site-ului administrat de vanzator si care obtine acces la continutul site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre LahovariService.ro (telefonic, electronic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre LahovariService.ro si aceasta, acord incheiat in urma inregistrarii unui cont pe domeniul apartinand LahovariService.ro.

Cont – Sectiunea din Site compusa din adresa de e-mail si parola aferenta acesteia, ce permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Date Cont, Cupoane si Credit, Comenzi, Facturi, Retururi/Garantii, etc.). La data creerii contului, Cumparatorul are optiunea de a se include sau de a nu se include datele sale cu caracter personal în baze de date în vederea furnizării de servicii de informaţii privind abonaţii sau de registre ale abonaţilor, precum şi, în cazul în care acesta optează pentru includerea în registrul abonaţilor, indicarea datelor în cauză, în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, cu modificările şi completările ulterioare (A se vedea si sectiunea “Confidentialitate”). Prin acceptarea finala a creerii contului, cumparatorul isi da acordul cu privire la clauzele specifice site-ului regasite in sectiunea Termeni si Conditii.

Site – domeniul www.LahovariService.ro si toate subdomeniile acestuia.
Utilizarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul LahovariService.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii.

Comanda – un document electronic cu rolul de modalitate de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, oferta de a contracta o tranzactie prin care Cumparatorul va obtine bunuri si servicii din partea Vanzatorului.

Utilizatorul poate comanda de pe Site doar produsele puse la dispozitie de Vanzator si disponibile pe stoc. Vanzatorul poate modifica oricand numarul de produse disponibile si cantitatea fiecarui produs. Atunci cand exista modificari ale pretului sau stocului unui produs acestea sunt actualizate de Vanzator la un interval optim de timp. Aceste date vor fi reamintite sau prezentate pentru prima data Cumparatorului in confirmarea comenzii de catre Vanzator, daca nu au fost reactualizate la timp pe site-ul LahovariService.ro.

In formularul de comanda sunt incluse si eventualele costuri de transport / livrare.

Comunicarea dintre vanzator si cumparator se va face prin e-mail sau la telefon, aceste date fiind furnizate de Cumparator.
Prin lansarea unei comenzi, Cumparatorul este de acord cu termenii si conditiile de pe site. Atunci când Cumparatorul a lansat comanda, acesta recunoaşte în mod explicit că această comandă implică o obligaţie de a plăti.
Cumparatorul este obligat ca, pentru desfasurarea cat mai rapida a livrarii bunurilor, la momentul lansarii comenzii, sa ofere toate informatiile cerute in campurile obligatorii pentru o comunicare eficienta si ambele parti sa-si indeplineasca obligatiile.

Pentru a lansa o comanda, cumparatorul trebuie sa urmareasca urmatorii pasi:
•    Alegerea bunului/bunurilor si inregistrarea comenzii prin inscrierea datelor cerute de formular generat de site.
•    Preluarea comenzii de Vanzator in cel mai scurt timp posibil
•    Confirmarea de catre Vanzator a comenzii dupa verificarea stocului disponibil, aceasta avand rol de informare.
•    Confirmarea de catre Cumparator a comenzii si stabilirea detaliilor de livrare, aceasta avand rol de acceptare.
•    Livrarea comenzii la adresa indicata de Cumparator

 

Comenzile pot fi ridicate de la sediul societatii noastre doar in cazul in care sunteti Persoana Juridica cu activitate in urmatoarele domenii: Service Telefoane Mobile si/sau IT, Comercializare Accesorii si Componente Telefoane Mobile si/sau IT.

 

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizeaza prin credit magazin, virament bancar, numerar (de la sediu Pyxis-Solution).

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin credit magazin sau virament bancar.

Oricine poate accesa site-ul si lansa o comanda, iar in cazul unor Cumparatori care au mai cumparat de pe LahovariService.ro, iar plata nu a fost conforma cu conditiile site-ului din motive imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a le limita modalitatile de plata ale Cumparatorului respectiv. In caz de nelamuriri, Cumparatorul respectiv poate intra in contact cu noi la numarul de telefon afisat la datele de contact sau prin posta electronica.
Raporturile juridice nascute se considera incheiate odata cu notificarea Cumparatorului in privinta expedierii Bunurilor prin intermediul postei electronice sau prin telefon
Bunuri si Servicii / Produse – orice valoare economica sau forma de munca, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru daunele rezultate in urma utilizarii produselor dupa livrare, cu atat mai mult pentru pierderea acestora.
Toate produsele comercializate de catre LahovariService.ro sunt produse compatibile, cu exceptia produselor unde se specifica explicit originalitatea (original/originala).

 

Fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Specificatiile tehnice si caracteristicile descrise pe pagina produsului sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Oferte Speciale / Promotii – actiunea prin care, in scop comercial, Vanzatorul pune la dispozitie un numar limitat de Bunuri si/sau Servicii cu stoc predefinit, in perioade limitate de timp, stabilite in mod prealabil de catre Vanzator.

Contract la distanţă – orice contract încheiat între Vanzator şi Cumparator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

Continut
•    toate informatiile de pe Site care, prin utilizarea unui echipament  electronic, pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate;
•    continutul oricarui e-mail care, prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, este trimis Cumparatorilor de catre Vanzator;
•    orice informatie furnizata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform cu informatiile de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    date despre Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator in mod uzual, in diferite perioade;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, in diferite perioade.

Pretul si modalitati de plata – suma de bani platita de cumparator in schimbul careia Vanzatorul transmite dreptul de proprietate asupra unui bun sau presteaza un serviciu in folosul cumparatorului si comunicat acestuia prin intermediul Site-ului la momentul lansarii comenzii

Pretul Bunurilor si Serviciilor puse la dispozitie de Vanzator este exprimat in lei (RON) si include T.V.A.

Conform legii, toate produsele au in pretul acestora si Taxa de timbru verde. In cazul dorintei Cumparatorului de a afla valoatrea exacta a acestei Taxe sau alte detalii referitoare la ea, poate contacta Vanzatorul.
In formularul de comanda sunt incluse si costurile suplimentare de transport, de livrare sau taxele poştale sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate în avans în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator;

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

In cazul in care Cumparatorul foloseste metode de plata online, Vanzatorul nu este responsabil pentru nici un cost aditional adaugate pretului Bunurilor sau Serviciilor comandate de Cumparator. In cazul platilor ramburs,

Vanzatorul nu este responsabil pentru intarzierea Cumparatorul de a-si ridica Bunurile de la curier si astfel fiind obligat sa plateasca taxe de depozitare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii lansate de catre acesta, cuprinzand Bunurile si Serviciile solicitate, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. La solicitarea Cumparatorului, Vanzatorul va comunica factura si in format tiparit, odata cu Bunurile si Serviciile comandate.

Cumparatorul are obligatia de a-si actualiza ori de ori este cazul datele din Contul sau, Vanzatorul neavand nicio raspundere pentru o eventuala completare gresita a datelor de facturare cauzata de lipsa de diligenta a Cumparatorului.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul ca Vanzatorul sa intocmeasca factura conform datelor pe care acesta le detine la data lansarii comenzii si sa o transmita in format printat sau electronic, la adresa de livrare sau la adresa de  e-mail mentionata in Contul sau.

Livrare – Produsele comandate se livreaza in toata tara, prin metoda de transport si plata aleasa de catre Cumparator la momentul efectuarii comenzii. Produsele vor fi ambalate corespunzator, sigilate, precum si asigurate pe toata durata transportului, pana in momentul receptiei coletului de catre Cumparator.

Proprietatea asupra Produselor va fi transferata in momentul receptiei, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda. Receptia se considera efectuata la momentul semnarii de primire a documentului de transport furnizat de catre curier sau semnare de primire pe factura in cazul livrarilor efectuate de catre personalul Vanzatorului.
Informatii suplimentare asupra tarifelor de livrare se regasesc in sectiunea Livrare si Returnare din cadrul Site-ului.
Rating – modalitate de exprimare a nivelului de satisfactie a unui Cumparator in raport cu un produs. Nivelul de satisfactie poate fi exprimat prin sistemul de rating al stelelor se exprima prin intermediul stelelor,  fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea (nivel nesatisfacator), la cinci stele (pragul maxim de satisfactie).

Comentariu – observatie sau apreciere cu scop critic, inregistrata de catre Cumparator in sectiunea de comentarii aferenta fiecarui produs.

Newsletter – mod periodic de publicare a informatiilor de catre Vanzator prin e-mail sau orice alt mijloc de posta electronica asupra Bunurilor si/sau Serviciilor oferite de Vanzator.

Taxa de timbru verde – suma de bani platita de producatori care sa acopere costuri de colectare, reutilizare si reciclare a echipametelor electronice.

Specificatii – sectiune de enumerare si explicare a caracteristicilor tehnice, fizice si software a Bunurilor de pe site

Drept de retragere – Dreptul Cumparatorului persoana fizica, de a beneficia de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege. In situatia in care Cumparatorul persoana fizica isi exercita dreptul de retragere, acesta va completa formularul tipizat aflat in sectiunea “Retururi/Garantii” din contul clientului care a plasat comanda pe site.

Vanzatorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre Cumparator.
Cumparatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere. Astfel, Cumparatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor si este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

Conformitate – Toate Produsele comercializate de catre LahovariService.ro sunt in conformitate cu legile in vigoare si corespund normelor si standardelor in conformitate cu care acestea au fost create.

Confidentialitate – Pyxis-Solution SRL este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal la nr. 10803.
Conform prevederilor din cadrul Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Sc Pyxis-Solution SRL are obligatia de a administra datele pe care ni le furnizati despre dumneavoastra sau o alta persoana numai in scopurile declarate, in conditii de maxima securitate. Scopul solicitarii si colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de dumneavoastra online cat si de a va trimite periodic mesaje cu caracter publicitar, atat prin email cat si prin sms.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie si editare a datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale precum si dreptul de a va adresa justitiei sau sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc precum si de a solicita stergerea datelor. Pentru a beneficia de aceste drepturi, va rugam sa ne trimiteti o cerere scrisa prin posta sau curier rapid pe adresa societatii noastre.

Raspunderea contractuala – Nerespectarea obligatiilor asumate de catre Vanzator dupa lansarea comenzii, precum si nerespectarea drepturilor Cumparatorului nascute dupa livrarea Produselor, atrage raspunderea Vanzatorului in conditiile legii.

Nerespectarea termenilor si conditiilor de catre Cumparatorii  inregistrati pe site atrage raspunderea acestora pentru eventualele prejudicii cauzate altor cumparatori, vanzatorului sau partenerilor acestuia, in conditiile legii.

LahovariService.ro isi rezerva dreptul de  a nu mai onora comenzi clientilor care au in istoric colete refuzate sau care au manifestat comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.). Pentru orice colet refuzat LahovariService.ro va percepe o taxa de 32 lei pentru a acoperi taxele de curierat (tur-retur) aferente expeditiei care nu a fost onorata sau de 20 lei in cazul in care aceasta se va achita in 24 de ore.

Orice tentativa de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului LahovariService.ro sau de a afecta performantele serverului pe care acesta ruleaza  va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor LahovariService.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Conciliere amiabila – In cazul problemelor aparute pe parcursul comenzii, probleme ce nu pot fi rezolvate pe site sau cu ajutorul  persoanei cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu consultantul nostru pe astfel de probleme,Nicoara Andrei, la tel +40731016825 sau la urmatoarea adresa de e-mail: Andrei@LahovariService.ro

Sc Pyxis-Solution SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. In cazul clientilor care folosesc un limbaj licentios, aduc injurii atat personalului cat si societatii noastre, ne rezervam dreptul de a bloca conturile acestora si de a intrerupe relatia comerciala cu acestia.

Litigii si legea aplicabila – In situatiile in care litigiile dintre Vanzator si Cumparator nu pot fi rezolvate pe cale amiabila, acestea se vor solutiona de catre instantele judecatoresti din Constanta.
Toate raporturile intre LahovariService.ro si Cumparatori intra sub incidenta legii romane.

Garantii – Toate Produsele comercializate de catre Lahovariservice.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Service GSM – Agent economic care are domeniul de activitate: Repararea echipamentelor de comunicatii 9512

Pentru detalii suplimentare referitoare la conditiile de garantii, precum si pentru informarea cu privire la procedura de utilizare a garantiei, accesati sectiunea “Garantie” de pe site.

Drepturi de autor  – Pyxis-Solution SRL are drepturi de autor asupra intregului continut, acesta nu poate fii copiat sau folosit fara acordul proprietarului.

Este permisa reproducerea continutului site-ului doar in anumite situatii precum: utilizarea de scurte citate in analize, comentarii sau critica; reprezentarea ei in institutiile de invatamant exclusiv cu scopuri specifice, cat timp accesul este gratuit; utilizarea continutului in scopul publicitatii excluzand orice utilizare comerciala.
Nu este permisa transmiterea  sau distribuirea catre terte persoane, cat si alterarea sau modificarea informatiilor in alt sens decat cel intentionat de LahovariService.ro. Continutul poate fi transferat sau distribuit numai in scopuri personale, nu si comerciale.

Utilizarea continutului site-ului in alte scopuri decat cele personale poate fi acordat unei persoane numai printr-un acord specific si valid, acesta putand accesa si utiliza numai informatii delimitate in acord si numai pe perioada de timp la care au convenit partile.

Continutul site-ului LahovariService.ro este aparata de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor.

Schimbarea termenilor si conditiilor – LahovariService.ro isi rezerva dreptul de a face modificari sau actualizari privind termenii si conditiile, fara o notificare prealabila si fara a preciza motivele aflate la baza acestor schimbari.
LahovariService.ro isi rezerva dreptul  de a-si selecta clientii.

Dispozitii finale – Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, valabilitatea celorlalte clauze nu va fi afectata. In momentul efectuarii unei comenzi online, Cumparatorul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu termenii si conditiile mentionate mai sus.

EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE

Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua incheierii contractului sau de la data la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de Cumparator printr-o singură comandă şi de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs).

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi prin completarea şi transmiterea in format electronic de pe site-ul nostru www. LahovariService.ro a formularului standard de retragere din sectiunea “Retururi si Garantii”, din contul dumneavoastra de client. Vă vom transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii

 Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la  dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

 ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de “Retururi/Garantii” din contul utilizat la cumpararea produsului.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.

Conditii generale de Returnare si Garantie care se aplica tuturor produselor:

Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana. Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situatie in care se va opri suma de 20 Lei din valoarea produsului returnat, conform contractului nostru cu firma de curierat.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

Poti returna produsele in termen de 14 de zile lucratoare din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi lucratoare de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 zile lucratoare de la data livrarii.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere si garantie produsele din categoria “Folii de protectie” si  “Piese si Componente” care nu au fost montate intr-un service GSM. Mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM, de personal calificat. Acesta va elibera un bon de service, sau certificat de constatare (cu stampila), ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie, deoarece montarea lor necesita cunostinte tehnice.